برگزاری نمایشگاه خودروها و ملزومات سفر در قزوین

ریال نیوز : نمایشگاه خودروها و تجهیزات طبیعت گردی، ملزومات سفر و گردشگری، ورزش و خدمات وابسته از 6 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

 
به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، احمد خورگامی اظهار داشت: با توجه به پتاسیل و ظرفیت های گردشگری که در ایران وجود دارد، بسیاری از جوانان به سمت طبیعت گردی روی آورده اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: با توجه به این امر برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی خواهد بود تا دوستداران و علاقه مندان به طبیعت با تجهیزات و شیوه های طبیعت گردی آشنا شوند.

خورگامی افزود: برای اولین بار در استان قزوین 50 کمپر از سراسر ایران در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: مشارکت کننده در حوزه های تجهیزات طبیعت گردی، کوهنوردی، تجهیزات آفرود و همچنین شرکت های خودروسازی دیفرانسیل، هیات های ورزشی، کلوپ های ورزشی، کانون جهانگردی و اتوموبیلرانی نسبت به ارائه راهنمایی، دستاوردها و معرفی محصولات خود اقدام خواهند کرد.

این مسئول در خصوص برنامه های جانبی این نمایشگاه اشاره داشت: برگزاری مسابقه ماشین های آر سی در روز سه شنبه 6 تیر ماه، مسابقه خانوادگی آشپزی در طبیعت در روز چهارشنبه 7 تیر ماه، رالی تور گردشگری – خانوادگی در روز پنجشنبه 8 تیر ماه و مسابقه ماشین های شارژی ویژه کودکان در روز جمعه 9 تیر ماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین هیات های ورزشی و گروه های پارکور نیز برنامه های نمایشی اجرا خواهند کرد.

خورگامی در پایان گفت: این نمایشگاه از 6 تا 9 تیر ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود و پذیرای علاقه مندان و دوستداران طبیعت خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا