آژانس‌های مسافرتی نقش مهمی در توسعه گردشگری دارند

ریال نیوز : یک کارشناس صنعت گردشگری گفت : آژانس های مسافرتی با توجه به ظهور کسب و کارهای الکترونیکی و ادامه حیات باید اقدام به مهندسی مجددکسب و کارشان کنند.

به گزارش ریال نیوز ، ندا حاج ملک ، مدیرعامل شرکت ” ملک بال جهان ” سفر را یک بخش ضروری از زندگی مردم دنیا برشمرد و افزود : صنعت گردشگری در حال حاضر یکی از قوی ترین بازارهای تجارت الکترونیک را دارد و از امکانات کم هزینه برقراری ارتباط توسط اینترنت به خوبی بهره برداری می کند.

وی درباره نقش آژانس های مسافرتی در توسعه صنعت گردشگری گفت : آژانس ها در واقع واسطه بین مشتری و عرضه کننده خدمات سفر نظیر خطوط هوایی و هتل ها هستند. این در حالی است که تغییرات در صنعت گردشگری در طول دهه اخیر ماهیت و ارزش اطلاعات در صنعت گردشگری و در نتیجه نقش آژانس های مسافرتی را با تحولات شدید مواجه کرده است.

این فعال صنعت گردشگری با بیان این که کسب و کار آژانس های مسافرتی در سال های اخیر به دلیل کاهش درآمدها شاهد تغییری اساسی بوده است تصریح کرد : اخیراً کمیسیون نرخ خطوط هوایی کاهش یافته و از همه بدتر این‌که ایرلاین های بزرگ، شروع به تشویق مسافران برای دور زدن آژانس های مسافرتی و خرید بلیط به صورت مستقیم از ایرلاین کرده اند. به طوری که سود اصلی اغلب آژانس های مسافرتی از فروش بلیط تامین می شود به همین دلیل آژانس ها به دنبال تنوع در خدمات هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا