باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد تأسیس می شود

ریال نیوز : برای نخستین بار در تاریخ دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور، نشست صمیمانه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل این دبیرخانه با خبرنگاران جزیره قشم برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حسن خانلری در این نشست اظهار داشت: رسانه ها بال های اجرایی روابط عمومی ها در راستای انتشار اخبار و انجام رسالت آگاهی سازی هستند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور ادامه داد: امروز رسانه ها به واسطه ارتباط تنگاتنگ با مردم و جامعه محلی، می توانند به حل مشکلات و چالش های موجود کمک کنند.

وی اضافه کرد: فرصت ها و ظرفیت های متنوعی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و… در مناطق آزاد کشور وجود دارد که خبرنگاران و اصحاب رسانه با استفاده از توانمندی های خود می توانند به معرفی آنها بپردازند.

به گفته خانلری؛ رسانه ها جایگاه بی بدیلی در حوزه تنویر افکار عمومی و ایجاد شفافیت دارند و خوشبختانه خبرنگاران جزیره قشم در این حوزه توانسته اند عملکرد خوبی در اجرای وظیفه ذاتی خود داشته باشند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد بتوان اقدامات مناسبی را جهت حمایت و توسعه فعالیت رسانه ها و اصحاب رسانه اجرایی نمود.

گفتنی است، در این نشست که برای نخستین مرتبه میان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور با خبرنگاران قشم برگزار شد، اصحاب رسانه جزیره به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود جهت بهبود شرایط برای اطلاع رسانی بهتر پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا