حضور دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی در جشنواره غذاهای محلی باینگان

ریال نیوز : دبیر فدراسیون تشکل های غذایی ایران و نماینده کسب وکار یونسکو به عنوان میهمانان ویژه سومین جشنواره غذاهای محلی و جشن برگ رمضان باینگان در میراث جهانی هورامان_اورامانات حضور یافتند.

به گزارش ریال نیوز ، محسن نقاشی ، مدیرعامل فدراسیون تشکل های غذایی کشور به همراه امیر‌رضا ثابت‌پی ، نماینده کسب و کار یونسکو در ایران و مهندس جرک مدیر عامل صنایع غذایی سیبون در جشنواره غذایی هزار دف و نمایشگاه عکس باینگان در هورامان اورامانات به عنوان میهمانان ویژه این جشن زیبا حضور یافتند.

محسن نقاشی با بیان این که جشنواره غذاهای بومی محلی و صنایع دستی و آیین دف نوازی عرفانی در شهر باینگان پاوه با استقبال ویژه گردشگران برگزار شد افزود : بخشی از برنامه های این جشنواره به ارایه غذاهای بومی محلی متنوع منطقه اختصاص داشت و در کنار آن غرفه های صنایع دستی و محصولات بومی منطقه و نمایشگاه عکس هورامان برای گردشگران برپا شد.

وی همچنین هنرنمایی بزرگ دف نوازان که با استقرار در پشت بام های شهر پلکانی باینگان لحظات زیبایی را برای دوستداران موسیقی عرفانی منطقه هورامان آفریدند را یکی از بخش‌های ویژه این جشنواره برشمرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 5 =

دکمه بازگشت به بالا