عرضه کنتورهای هوشمند آکام در هجدهمین نمایشگاه صنعت آب

ریال نیوز : کنتورهای هوشمند آکام در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات فاضلاب به معرض دید عموم گذاشته شد.

به گزارش ریال نیوز ، اشکان شفیعی، مدیرعامل شرکت آکام مدار آسان گفت : این شرکت اولین تولیدکننده فلومترهای آلتراسونیک دیجیتال هوشمند است که کار خود را در سال 1397 بر پایه سوابق آکادمیک پیشین و با موسسین و مخترعین برتر کشور در زمینه ساخت و تولید کنتورهای دیجیتال هوشمند آلتراسونیک آغاز کرد.

وی افزود : این شرکت مبنای کار خود را برپایه اصول علمی و بر بنیان دانش بنا نهاده و هدف خود را خدمت در عرصه صنعت و پیشروی به سوی استقلال صنعتی از جهان غرب و اروپا قرار داده است. با حضور دانشمندان ایرانی و موسسین آن که تحصیلات خود را در بهترین دانشگاه صنعتی کشور گزرانده اند، در راستای نیل به اهداف شرکت و رسیدن به آرمان بنیان گذارانش از هیچ تلاشی دریغ نخواهند ورزید.

شفیعی با بیان این که آکام مدار آسان تولید محصولات خود را بر مبنای سه اصل ارزشمند، نوآوری و توسعه، خدمات پس از فروش منحصر به فرد و تعامل و دوستی با مشتری بنا نهاده اظهار داشت : تلاش می کنیم که رضایت مشتریان را با بهترین و جدیدترین روش های علمی، بازرگانی و بازاریابی جلب کنیم.

گفتنی است ؛ هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران از تاريخ ۹ لغايت ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا