انتقاد استاندار قزوین از کمبود زیرساخت‌های ورزشی

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: توسعه زیرساخت های ورزشی بیشتر از ادوار گذشته در اولویت برنامه ریزی مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و در سفر اخیر رئیس جمهور هم اعتبارات ورزش در مقایسه با سایر موضوعات وضعیت مناسبی دارد.

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی ، استاندار قزوین در آیین تجلیل از مدال آوران بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: استان قزوین از حیث ظرفیت های انسانی در تمامی حوزه ها بارزه های قابل توجهی دارد و در هر حوزه ای که به استان نگاه می کنیم شخصیت های برجسته استان در نسبت جمعیتی استان یک برتری را اعلام می کنند.

وی افزود: افتخار آفرینی ورزشکاران قزوینی در بازی های کشورهای اسلامی باعث افتخار و نشانگر ظرفیت های موجود در استان است و باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

اعلایی گفت: ظرفیت های ورزشی و توانمندی های ورزشی استان قزوین مانند سایر داشته های استان نمود کمی دارند و متاسفانه آن چیزی که از استان دیده می شود کم تر از واقیعت های موجود است.

استاندار قزوین اضافه کرد: تمامی دستگاه های ذیربط در حوزه های فرهنگی و ورزشی باید نسبت به الگوسازی قهرمانان ورزشی استان قزوین اقدامات لازم را انجام دهند تا باعث انگیزه بیشتر ورزشکاران و خانواده ها شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: توسعه زیرساخت های ورزشی بیشتر از ادوار گذشته در اولویت برنامه ریزی مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و در سفر اخیر رئیس جمهور هم اعتبارات ورزش در مقایسه با سایر موضوعات وضعیت مناسبی دارد.

وی افزود: به دنبال افزایش سطح برخورداری شهرستان‌ها از امکانات ورزشی هستیم و باید در زمینه ورزشی شاهد توسعه پایدار در سراسر استان قزوین باشیم.

اعلایی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، ورزشکاران واجد شرایطی را که شامل حمایت های قانونی هستند را احصا کنند تا مجموعه مدیریتی استان با تمام توان پیگیر این ظرفیت های قانونی باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: در حوزه زیرساخت های اقامتی تنها در حوزه ورزش مشکل نداریم و حوزه گردشگری هم با این مشکل روبرو است که برای این موضوعات هم برنامه ریزی های مختلفی انجام شده است.

وی افزود: مسابقات ورزشی می تواند ظرفیت های ناشناخته استان قزوین را در سطح ملی و بین المللی معرفی کند و باید این اقدام را با ایجاد زیرساخت های مختلف عملیاتی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا