بذرپاش تذکر گرفت

ریال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز تذکر ۵۱ نماینده به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم و تسریع و چاره اندیشی برای افزایش بی سابقه و روزافزون اجاره مسکن را قرائت کرد.

به گزارش ریال نیوز ، احمد نادری ، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه، 31 تیرماه) قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و تعداد 50 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم و تسریع و چاره اندیشی برای افزایش بی سابقه و روزافزون اجاره مسکن.

تذکر احمد مرادی نماینده قشم و بندرعباس به وزیر میراث فرهنگی در خصوص ضرورت تاسیس اداره میراث فرهنگی در شهرستان خمیر.
تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و تعداد 22 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو؛ در خصوص لزوم در تسریع پرداخت حقوق و مزایای قراردادی آبفای استان گیلان.

تذکر حسن محمدیاری نماینده طوالش و تعداد 14 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو؛ ضرورت تامین آب شرب روستای بزمه بیجار تالش.
تذکر محمد باقری نماینده بناب به وزیر نیرو؛ در خصوص لزوم تامین حقآبه روستاها و شهر بناب.

تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس و قشم به وزیر نیرو؛ در خصوص لزوم تسریع در پرداخت حقوق کارکنان شرکت های پیمانکاری آب و فاضلاب استان هرمزگان.

تذکر پرویز اوسطی و تعداد 25 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص لزوم پرداخت کامل 15 درصد از حقوق وصولی از معادن 2 شهرستان قروه و دهگلان به این مناطق توسط سازمان برنامه و بودجه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا