حضور پررنگ آجیل زربار در سی امین نمایشگاه اگروفود

ریال نیوز : آجیل زربار با محصولات ارگانیک در سی امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی و کشاورزی ایران حضور یافت .

به گزارش ریال نیوز ، سید حسن دردشتی ، مدیرعامل شرکت آنی تک با برند تجاری آجیل زربار گفت : این شرکت،در سال۱۳۹۷ با هدف ایجاد یک مجموعه تخصصی در حوزه آجیل و خشکبار در استان اصفهان شروع به کار کرد.

وی افزود : این مجموعه در حال حاضر با اشتغال زایی مستقیم بالغ بر ۴۰۰ نفر به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید مواد غذایی در استان اصفهان بشمار می آید.

در دشتی اظهار داشت : موضوعیت فعالیت های مجموعه زربار در حوزه تولید و بسته بندی انواع آجیل ، خشکبار ، میوه خشک ، ادویه ،زعفران و سایر محصولات مرتبط است . لازم به ذکر است کلیه محصولات شاخه های فوق دارای مجوز سیب سلامت و مجوز بهداشتی از سازمان غذا و دارو است .

به گفته وی زربار به عنوان تخصصی ترین مجموعه حوزه آجیل و خشکبار در ایران بستری را فراهم کرده تا کلیه سازمان ها و شرکت ها بتوانند برای هدایای مناسبتی و پرسنلی خود اقلام مورد نیاز خود را با بالاترین سطح کیفی در سطوح قیمتی مختلف و با تنوع بالا در زمینه محصول و همچنین بسته بندی انتخاب نمایند. کلیه پک های سازمانی ارائه شده در زربار از نظر کیفیت تضمین می شود.

دردشتی ادامه داد : در بخش تزیینات آجیل این مجموعه انواع جعبه ها و هدایا مناسب هدایای تشریفاتی با تنوع بیش از ۲۰۰ جعبه فراهم شده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + چهار =

دکمه بازگشت به بالا