۴۱۱ خانواده چندقلوها زیر چتر حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد

ریال نیوز : ۴۱۱ خانواده دارای فرزند چندقلو زیر چتر حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفته‌اند.

به گزارش ریال نیوز ، حمیدرضا علیان‌زادگان، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ضمن اعلام این خبر افزود: تا به امروز ۴۱۱ خانواده دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر در سراسر کشور از سوی بنیاد ۱۵ خرداد مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

علیان‌زادگان با تاکید بر حمایت از خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو در سراسر کشور و بدون هیچ‌گونه محدودیتی گفت: بیشترین تعداد حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چند‌قلو در استان‌های تهران، گلستان و آذربایجان شرقی به ترتیب با ۳۲، ۲۷ و ۲۵ مورد بوده است.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به راه‌اندازی سامانه «ایران جوان» در سال گذشته خاطرنشان کرد: از زمان رونمایی این سامانه تاکنون بیش از ۴۰۰ خانواده دارای فرزند چندقلو از سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند که از تمامی واجدین شرایط بدون هیچ محدودیتی و فارغ از جغرافیا و دهک‌بندی خانوار حمایت می‌شود.

وی تاکید کرد: طرح ملی حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو از سال گذشته آغاز شده است و به این خانواده‌ها هدایای مختلفی مشتمل بر کارت هدیه به مادر به تعداد فرزندان، بسته «لبخند مادری» شامل اهم ملزومات ضروری نوزاد تا یک‌سالگی به ازای هر یک از فرزندان و پوشک فرزندان به مدت شش ماه تقدیم می‌شود.

به گفته مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام، این بنیاد در گام دوم فعالیت‌هایش دو موضوع محوری جمعیت و سلامت را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راستا کارویژه‌های متعددی را اجرا کرده است.

علیان‌زادگان تصریح کرد: خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر می‌توانند جهت استفاده از حمایت‌های بنیاد ۱۵ خرداد به سامانه «ایران جوان» به نشانی iranejavan.1542.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در پایان تاکید کرد: پس از ثبت نام خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر متولد ۱۴۰۲ به بعد در سامانه «ایران جوان» فرآیند اهدای بسته‌های لبخند مادری به این خانواده‌ها در دستور کار ادارات کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان‌های سراسر کشور قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا