امکانات ورزشی عادلانه توزيع شود

ریال نیوز : سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: دولت در خصوص امکانات هزینه می کند اما باید این امکانات برای همه قابل استفاده باشد و با توزیع عادلانه در دسترس همگان قرار گیرد.

به گزارش ریال نیوز ، غلامحسن اسلامی صدر در جلسه با هیئت اندیشه‌ورز قشر بزرگ ورزش شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه امام حسن(ع) برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه به ورزش، تصریح کرد: این که توقع داشته باشیم جامعه به رشد، بالندگی و توسعه برسد ولی به ورزش توجه نکنیم روش غلطی است، توجه و هزینه کرد در ورزش سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

وی افزود: اگر در حوزه ورزش هزینه نشود خسارت آن در بخش‌های دیگر خودش را نشان می‌دهد و هزینه‌کرد در حوزه ورزش نوعی پیشگیری نیز محسوب می‌شود، اگر در این بخش هزینه نشود گاهی اوقات باید چندین برابر آن هزینه را در جهت جبران آسیب های اجتماعی هزینه کنیم که فشار آن بر دوش دولت و خانواده‌ها خواهد بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین تاکید کرد: همه ما باید وظیفه خودمان بدانیم که در بخش ورزش سرمایه گذاری کنیم؛ احداث سالن‌های ورزشی، تامین زیرساخت مناسب ورزشی برای تمام اقشار جامعه و عدالت در گسترش فضاهای ورزشی در مناطق مختلف از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: امسال اعتبار مناسبی برای کلیات بخش عمرانی ورزش شهرستان به ویژه در روستاها اختصاص داد شده است، دولت در خصوص امکانات هزینه می کند اما باید این امکانات برای همه قابل استفاده باشد و با توزیع عادلانه در دسترس همگان قرار گیرد.

گفتنی است؛ احداث سالن های ورزشی مورد نیاز ورزشکاران شهرستان، توجه به ورزش روستایی، تأمین زیرساخت های ورزشی شهر و روستا برای تمام اقشار جامعه، تأسیس پیست دوچرخه‌سواری، موتور سواری و اتومبیل‌رانی، احداث خانه سلامت با رویکرد ورزش و مشاوره تغذیه‌ای و ورود خیّرین به حوزه ورزش از جمله موارد و مطالباتی بود که توسط ورزشکاران در این جلسه بیان شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا