پیام مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین به مناسبت روز اصناف

ریال نیوز : علیرضا حسن پور، سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین طی پیامی روز ملی اصناف را به کسبه و بازاریان استان تبریک گفت.

به گزارش ریال نیوز ، متن پیام بدین شرح است :

نام گذاری یکم تیرماه به نام روز ملی اصناف ، گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قشر به عنوان قلب تپنده اقتصاد کشور است .
روز اصناف فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و تقدیر از  تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی است که به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی): خود اصناف باید موقعیت اسلامی و انقلابی را حفظ کنند و نباید بگذارند که در درون اصناف و واحدهای صنفی، وضعی پیش بیاید که اولاً آنها را از موضع انقلابی جدا کند؛ ثانیاً زبانهایی را که شاید خیرخواه هم نباشند، به روی آنها باز نماید. اصناف باید در خدمت قوانین اسلامی و مطیع قوانین باشند.

با نگاه به اینکه یکی از بزرگترین عبادات که موجب تقرب به خداوند می شود خدمت رسانی به مردم است و فعالیت کسبه در بازارها نیز خدمت بزرگی محسوب می شود و  از این رو سازمان تعزیرات حکومتی همواره حامی و یار  اصناف و بازاریان منصف و قانونمدار است؛  آنچه در قالب قانون تعزیرات حکومتی ، انجام می گیرد مربوط به سودجویانی است  که با تخطی از قانون و زیاده خواهی حق مردم را تضییع می کنند و از بازار اسلامی فاصله گرفته اند که این امر از سوی بازاریان منصف نیز محکوم می شود.
اینجانب فرارسیدن روز ملی اصناف را به تمامی فعالان صنفی و تلاشگران شریف عرصه کسب و کار تبریک عرض کرده و از  اقدامات ارزنده اصناف منصف به ویژه کسبه و بازاریان در پیشبرد امور مختلف اجتماعی و اقتصادی قدردانی می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا