تبیین گام دوم انقلاب مغفول مانده است

ریال نیوز : دکتر محسن حاج محمدی گفت، بیانیه گام دوم انقلاب، بیانیه ای است که توسط مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۷ صادر شده است و برای ادامه راه روشن انقلاب، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه گذشته پرداخته و توصیه هایی اساسی به منظور جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی ارائه فرمودند.

به گزارش ریال نیوز ، دبیر همايش “جهاد تبیین گام دوم انقلاب ” گفت مخاطب اصلی بیانیه گام دوم، جوانان به عنوان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند و حرکت در مسیر هفت محور عنوان شده در آن فرصت ارزشمندی برای کشور می باشد، ولیکن آنچه که از برآیند فعالیت های صورت گرفته طی سال های اخیر نمایان شده است، در تبیین محورهای بیانیه و نهادینه سازی آن و ایجاد بستر مناسب برای حرکت در مسیر این نقشه راه مهم، اقدامات مؤثر صورت نگرفته است.

سخنگوی همايش اعلام کرد که در نظر است همايش جهاد تبیین گام‌ دوم‌ انقلاب، طی دو روز و در روزهای چهاردهم و پانزدهم اسفند ماه با حضور دبیران استانی و اندیشمندان و فرهیختگان و دعوت از برخی مقامات ارشد کشور، در اردوگاه شهید باهنر در تهران برگزار گردد و ضمن بررسی عملکرد و چالش های پیش رو، نقشه راه آتی برای تحقق بیانیه گام دوم، مشخص گردد. گفتنی است دبیرخانه دائمی همايش در تهران مستقر می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا