خدمات شبانه‌روزی تعزیرات حکومتی به زائران اربعین

ریال نیوز : مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از تلاش شبانه روزی این سازمان برای به حداقل رساندن تخلفات در فروش بلیط و ارائه خدمات رفاهی به زائران حسینی خبر داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، شهرام محسنی گفت: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی امروز همراه با گشت مشترک این سازمان روند ارائه خدمات به زائران حسینی در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) را بررسی و دستورهای لازم برای برخورد با متخلفان را صادر کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمپ 2 شرکت متخلف فروش بلیط هواپیما بلافاصله بعد از کشف تخلف خبر داد و افزود: این شرکت ها در استان اصفهان بلیط اربعین را 2 میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب به زائران اربعین حسینی ارائه کرده بودند که با تماس تلفنی با اداراه کل تعزیرات حکومی اصفهان در کمتر از یک ساعت پلمب و به بازگرداندن مبلغ اضافه محکوم شدند.

محسنی پیرامون آخرین پرونده‌های تشکیل شده برای شرکت‌های هواپیمایی در طرح نظارتی اربعین، گفت: یک شرکت هواپیمایی معروف که هزار و 735 بلیط مشهد-نجف و680 بلیط اصفهان-نجف را به ارزش 109 میلیارد و 612 میلیون ریال به صورت خارج از شبکه عرضه کرده بود به بازگرداندن حق شاکیان محکوم شد.

به گفته مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی با توجه به افزایش تقاضا برای خرید بلیط از اجرای حکم پلمب صرف نظر و به این شرکت فرصت داده شد تا ظرف 24 ساعت تمامی خریداران را از گرانفروشی مطلع و تمامی اضافه بهای دریافتی را به مسافران بازگرداند.

محسنی گفت: دیروز هم یک شرکت فولادی که برای پرسنل خود روزانه 100 بلیط به قیمت مصوب تهیه و از طریق یک شرکت دیگر این بلیط ها را سه تا پنج میلیون گرانتر از قیمت مصوب می فروخت، شناسایی و شخص متخلف روانه زندان شد؛ بلیط ها هم مجددا به شبکه رسمی برگشت تا در اختیار عموم متقاضایان قرار گیرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشور قیمت بلیط مصوب هواپیما برای اربعین هشت میلیون تومان بوده و عرضه این بلیط به هر مبلغی بالاتر، تخلف است و تعزیرات حکومتی بدون چشم پوشی با متخلفان برخورد می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا