واکنش وزیر نفت به افزایش قیمت بنزین

ریال نیوز : وزیر نفت گفت: هیچ گونه بحث افزایش قیمت در برنامه نداریم و برخی رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های معاند به موضوع افزایش قیمت بنزین دامن می‌زدند تا آرامش مردم را برهم بزنند.

به گزارش ریال نیوز ، جواد اوجی، وزیر نفت، امروز (جمعه ۲۴ شهریورماه) با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی در خصوص رکورد مصرف روزانه بنزین، گفت: با توجه به تردد بسیار سنگین مسافران در محورهای شمال شرق کشور به ویژه در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و حتی شمال کشور مصرف بنزین رکوردهای جدیدی را تجربه کرده است.

وزیر نفت در ادامه تصریح کرد: عمده میادین نفتی و پالایشگاه‌ها در جنوب کشور هستند و به همین دلیل سوخت‌رسانی به مبادی مصرف، که عمدتاً در مرکز و شمال شرق کشور هستند، به‌وسیله تانکرهای سوخت‌رسان انجام می‌شود.

وزیر نفت درباره تولید بنزین در دولت سیزدهم گفت: شروع کار ما در این دولت با افزایش تولید بنزین در پالایشگاه‌ها رقم خورد. امروز در مقایسه با شروع به کار دولت سیزدهم، نزدیک به ۱۵ میلیون لیتر افزایش تولید بنزین داشتیم. همچنین سال گذشته، فاز دوم پالایشگاه آبادان افتتاح شد که کمک شایانی به تولید بنزین کرد. احداث پتروپالایشگاه‌ها نیز در دستور کار و از سایر اقدامات دولت سیزدهم برای تولید فرآورده‌های نفتی است.

اوجی درباره قیمت بنزین تاکید کرد: هیچ گونه بحث افزایش قیمت در برنامه نداریم و برخی رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های معاند به موضوع افزایش قیمت بنزین دامن می‌زدند تا آرامش مردم را برهم بزنند و دولت نه در بحث قیمت و نه در بحث توزیع بنزین مشکلی ندارد.

وی با اشاره به ترددهای سنگین در محورهای شمال و شمال شرق کشور به‌خصوص محورهای منتهی به خراسان از مردم خواست با رانندگان تانکرهای سوخت در جاده‌ها همکاری کنند تا هرچه سریع‌تر به مبادی مصرف برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا