قطب شمال میزبان فرزاد فرزین و ماکان آریا پارسا شد

ریال نیوز : سریال ” قطب شمال “به کارگردانی امین محمودی یکتا و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان برای پخش از نمایش خانگی آماده شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی پارس پندار نهاد؛  فیلم‌برداری سریال ” قطب شمال “به کارگردانی امین محمودی یکتا و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان به اتمام رسید و آماده پخش از پلتفرم فیلیمو شد.

سریال ” قطب شمال ” پاییز سال گذشته پس از اتمام مرحله پیش تولید وارد مرحله فیلم‌برداری شد و بعد از چندین ماه تلاش گروه سازنده، فیلم‌برداری پروژه در نوروز 1403به ایستگاه آخر رسید. انجام مراحل فنی سریال در مدت تولید به طور همزمان آغاز شده بود و اکنون همه قسمت‌ها آماده پخش می‌باشد.

قطب شمال دارای لوکیشن‌های متعددی بوده؛ اما اصلی‌ترین لوکیشن آن ساختمانی در منطقه زعفرانیه است که دفتر کار شخصیت اول سریال با بازی فرزاد فرزین به شمار می‌رود و در اکثر طبقاتش سکانس‌های مختلفی فیلم‌برداری شده است. نام ماکان آریاپارسا نیز در لیست بازیگران سریال دیده می‌شود که به ایفای نقش یک وکیل می‌پردازد.

از دیگر بازیگران نقش‌های اصلی می‌توان به آناهیتا درگاهی و امیرحسین فتحی، با هنرمندی نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی‌فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، شهروز دل افکار، روح‌‌الله زمانی و همچنین امیر دژاکام، بهادر زمانی و فرهاد آئیش اشاره کرد.

فیلمنامه سریال به قلم حامد افضلی و امین محمودی یکتا از رمان برجسته  ” کنت مونت کریستو” اثر نویسنده شهیر فرانسوی الکساندر دوما اقتباس شده و از قصه‌ای پرکشش و جذاب بهره می‌برد.

سریال قطب شمال با سرمایه گذاری گروه پارس پندار نهاد از تاریخ هفتم اردیبهشت ماه هر جمعه ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. در پایان یکی از دیالوگ‌های سریال که برای معرفی مضمون اصلی قصه منتشر شده را می‌خوانید: گاهی وقتا نرسیدن خیلی چیزهارو موندگارتر می‌کنه…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + دو =

دکمه بازگشت به بالا