۳ هزار مسکن معلولین مناسب‌سازی شد

ریال نیوز : مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از اتمام مناسب‌سازی بیش از ۳ هزار مسکن معلولین با همکاری سازمان بهزیستی و فعالان حوزه توانبخشی خبر داد.

به گزارش ریال نیوز ، حمیدرضا علیان‌زادگان، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اعلام این خبر افزود: همزمان با روز جهانی معلولین، عملیات مناسب‌سازی ۳ هزار و ۲۴ واحد مسکونی معلولین به اتمام رسید و هزینه‌های تعهد شده از سوی بنیاد ۱۵ خرداد تماما پرداخت شد.

علیان‌زادگان با اشاره به تفاهم‌نامه مناسب‌سازی ۱۰ هزار مسکن معلولین خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه که میان بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سازمان بهزیستی به امضا رسیده است، ۱۰ هزار واحد مسکونی معلولین مناسب‌سازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه با هدف حمایت از طبقات کم‌برخوردار و بهبود کیفیت زندگی معلولین سراسر کشور و با تامین اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی بنیاد ۱۵ خرداد به امضا رسیده و عملیاتی شده است.

به گفته مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، معلولین در محیط خانه و اجتماع با مشکلاتی مواجه هستند که کمتر به آن‌ها توجه می‌شود و به همین دلیل، مناسب‌سازی مسکن‌شان در دستور کار قرار گرفته است.

علیان‌زادگان با تاکید بر اجرای کارویژه‌های مختلف در حوزه سلامت اجتماعی اظهار کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سال گذشته با اجرای پویش‌های ملی «مثبت حرکت ۱ و ۲» بیش از ۱۰ هزار دستگاه انواع تجهیزات توانبخشی با کیفیت مشتمل بر انواع ویلچر، عصا، تشک مواج، واکر و غیره را خریداری و به معلولین کم‌برخوردار سراسر کشور اهدا کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا