اصلاح ساختار اموال تملیکی ضروری است

ریال نیوز : مولايي جم طي پيامي به كاركنان اين سازمان اقدام جهادي همه كاركنان را لازمه تغيير ساختار، ترميم نيروي انساني و زيرساخت ها، اصلاح نظام پرداخت و برون رفت از مشکلات دانست.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي، ابراهيم مولايي جم سرپرست اين سازمان در راستاي دستورات رياست محترم جمهور و وزير محترم اقتصاد با تشريح رويكرد مديران ارشد اين سازمان طي پيامي به كاركنان استفاده از فرصت ايجاد شده براي اصلاح ساختار و تعيين تكليف كالاهاي سنواتي را فرصتي ارزشمند شمرد و اظهار كرد: اقدام جهادي همه كاركنان لازمه تغيير ساختار، ترميم نيروي انساني و زيرساخت ها، اصلاح نظام پرداخت و برون رفت از مشکلات است.

مولايي جم گفت: تلاش مضاعف و جهادي همه كاركنان اما با روحيه دو چندان و قطعا مبتني بر دانش فني و همچنين استفاده از ظرفيت ديگر دستگاه هاي اجرائي لازمه انجام وظيفه بزرگ و مهمي است كه بر عهده اموال تمليكي قرار گرفته است.

اين مقام مسئول در ادامه با اشاره به زمينه ايجاد شده براي استفاده از فرصت ها افزود: همه مديران ستادي و صفي بايد در حوزه مسئوليت خود تمام نيروها را با هدف اثرگذاري سريع و صحيح بسيج كنند و خودشان درکنار کارکنان علاوه بر نقش هدایت امور همانند کارشناسان بیش از پیش تلاش کنند.

وي حضور موثر كاركنان، برنامه ريزي دقيق و تعاملات موثر درون و برون سازماني را از مصاديق حركت جهادي عنوان كرد و گفت: با تمام توان سعي مي كنيم با هماهنگي و تلاش اعضاي هيات مديره، مدیران و کارکنان بازخورد مناسبی در دوره سه ماهه آتی داشته باشيم و بر مبنای نتايج حاصله، برنامه ريزي استراتژيك سازمان را انجام مي دهيم.

مولايي جم در پايان پیام خود اينگونه عنوان كرد: من يقين دارم با توان مديريتي كه مديران این سازمان در تمامی سطوح دارند در كنار حركت جهادي و تلاش مضاعف كاركنان خدوم و پاكدامن مشكلات به زودی مرتفع خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا