انتصاب جدید در اداره ارشاد قزوین

ریال نیوز : دلارام عابدی رئیس گروه “فرهنگ و رسانه” اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین شد.

به گزارش ریال نیوز،محمد حسین فائزی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با صدور حکمی، دلارام عابدی را به عنوان “ریاست گروه فرهنگ و رسانه” این اداره کل منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است:
سرکارخانم دلارام عابــدی 
با سلام و احترام؛ 
ضمن آزروی توفیق و سلامتی برای سرکارعالی، با عنایت به تجربیات حرفه‌ای، صادقانه و گران‌سنگ شما در عرصه مهم رسانه و فعالیت‌های فرهنگی این اداره کل، به موجب این حکم به عنوان «رییس گروه فرهنگ و رسانه» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین منصوب می‌شوید.

آنچه از جنابعالی در طول دوره مسئولیت انتظار می‌رود، التزام کامل به رعایت مقررات اداری و جاری کردن قانون در تمام شئون، رفع هرگونه اختلال احتمالی در فرآیندهای اداری و خدمات‌رسان به اصحاب فرهنگ و رسانه، مواجهه مومنانه با همه اقشار و سلایق فکری و سیاسی و گره‌گشایی از مسایل آنان است. 

ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز و ماه فرخنده رمضان، توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

گفتنی است؛ خانم دلارام عابدی سابقه ۱۵ سال فعالیت به عنوان کتابدار کتابخانه‌های عمومی استان، مسئولیت در پست‌های “کارشناسی مطبوعات و تبلیغات و “کارشناس آموزش” و همچنین مسئول دفتر مدیر فرهنگ و ارشاد وقت قزوین را در کارنامه خود دارد. وی همچنین در سال ۷۸ به عنوان کتابدار نمونه و سال ۸۶ به عنوان کارشناس برتر کشوری انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا