انتصاب جدید در وزارت صنعت

به گزارش ریال نیوز، رضا رحمانی در این حکم آورده است:مقتضی است بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی، نظارت، برنامه ریزی و طراحی شیوه های روزآمد، بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و سازماندهی امکانات و ظرفیت های موجود، در راستای تحقق اهداف وزارت اقدام نمایید.

وی در بخش دیگری از این حکم تصریح کرد: بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی، استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای تامین منابع مالی مورد نیاز بخش هماهنگ سازی و تقویت تشکل‌های تخصصی غیردولتی، بهره گیری از ظرفیت ها و نظارت موثر بر فعالیت های اقتصادی، دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق خواهد ساخت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین اضافه کرد: انتظار دارم با تکیه بر اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و به هنگام، در جهت ایفای وظایف، اقدام نمایید.

نعمت اله شهبازی دانش آموخته رشته علوم اقتصادی در دانشگاه علامه طباطبایی و دارای بیش از دو دهه سوابق و تجارب کارشناسی، مشاوره و مدیریت در بخش های مختلف اقتصادی و بازار سرمایه کشور می باشد و دهها مقاله از وی در نشریات اقتصادی به چاپ رسیده است.

وی یکی از اعضای اصلی ستاد راه اندازی سازمان بورس فلزات تهران در سال ٨٢ و مدیر مطالعات اقتصادی و ارتباطات این بورس بود و پس از آن با تأسیس بورس کالای ایران، در مسوولیت های مختلف این نهاد مالی از جمله عضویت در هیات مدیره و همچنین مدیریت امور بین الملل و ارتباطات ، برای سالهای متمادی در بازار سرمایه کشور فعالیت مستمر داشته است.

از دیگر سوابق شهبازی می‌توان به مدیریت شرکت دخانیات ایران، ریاست هیات مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی، مدیرعاملی شرکت توسعه گردشگری ایران، معاونت اقتصادی و مالی و قائم مقام مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 7 =

دکمه بازگشت به بالا