حقوق خرداد نمایندگان مجلس منتشر شد

در پی هک سایت مجلس شورای اسلامی و خبرگزاری خانه ملت و طرح ادعاهایی درباره میزان حقوق نمایندگان مجلس، روابط عمومی مجلس تصاویری از اسناد حقوق پرداختی به نمایندگان در سال ۱۴۰۲ را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز سایت مجلس و خبرگزاری خانه ملت در پی حمله سایبری هک شد و به دنبال آن برخی تصاویر منتسب به اسناد مجلس در فضای مجازی منتشر شد؛ تصاویری که سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس آن را کذب خواند.

یکی از این تصاویر مربوط به میزان حقوق نمایندگان مجلس است؛ روابط عمومی مجلس در اطلاعیه اولیه خود اعلام کرد که «بررسی اولیه این تصاویر نشان می‌دهد که برخی از این اسناد دستکاری شده و غیرقابل استناد است. به این صورت که هکرها احتمالا از طریق دسترسی محدود به برخی اسناد، اسناد واقعی را دستکاری کرده‌اند. به‌عنوان نمونه در فایلی که با عنوان حقوق نمایندگان در خرداد ۱۴۰۲ منتشر شده یک ستون با عنوان جمع نهایی حاوی اعداد غیرواقعی درج شده است که در اسناد پرداختی مجلس وجود ندارد.»

موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس نیز توضیح داد که «من با پیگیری که از معاونت اجرایی و اداره کل بودجه مجلس انجام دادم، فهرست پرداختی نمایندگان حدود ۲۵ میلیون تومان است و اعدادی که بیش از این در فضای مجازی منتشر می شود دروغ پردازی علیه نمایندگان و مجلس است.»

اکنون روابط عمومی مجلس تصاویری از میزان پرداختی حقوق نمایندگان در خرداد ۱۴۰۲ را منتشر کرده که در زیر می خوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا