بازنشستگان جدید بیمه ایران تجلیل شدند

ریال نیوز : آیین تجلیل از بازنشستگان جدید بیمه ایران در آستانه برپایی جشن هشتاد و ششمین سالروز تاسیس بیمه ایران برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، سید محمد ناصر مبرقعی، عضو هیات مدیره بیمه ایران، در آیین تکریم از بازنشستگان شرکت سهامی بیمه ایران، طی سخنانی، با گرامی داشت اعیاد فرخنده میلاد خجسته پیامبر اعظم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) افزود: برگزاری چنین مراسمی به پاس احترام، تکریم و تعظیم بزرگوارانی که حداقل30 سال در سنگر بیمه ایران با پاکی و احساس مسئولیت و عشق به حمایت از حادثه دیدگان و التیام دردهای آنان بدون منت به کشور و مردم خدمت کرده اند همواره مورد مباهات بوده است و تلاش همه ارکان شرکت برای ترمیم و بهبود شرایط معیشت این همکاران عزیز در راس الویت هاست.

وی با قدردانی از معاونان و مدیران، به ویژه مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران که سنت خوب تجلیل و تکریم از بازنشستگان شرکت را با رویکردی نواندیشانه عملیاتی ساختند و بر انجام شایسته آن اصرار داشته اند، یاد و خاطره همه شهیدان عزتمند، شهدای جلیل القدر بیمه ایران و همچنین همکارانی که در بدنه شرکت یا شبکه فروش در شرایط بحرانی پاندمی کرونا و بر اثر ابتلا به ویروس کوید 19 یا بروز حوادث دیگر جان باخته اند را گرامی داشت و افزود: چقدر خوب است از صمیم قلب برای نسل جوان بیمه ایران که آینده ساز شرکت هستند دعا کنیم و با حوصله و صبر نگاه مشفقانه از آنها حمایت کنیم.

مبرقعی اضافه کرد: بازنشستگان شرکت، سفیران شایسته بیمه ایران اند؛ بازنشستگی مرحله ای جدید از زندگی اجتماعی و حتی حرفه ای ایشان است .

عضو هیات مدیره بیمه ایران گفت: در طلیعه 15 آبان سالروز تاسیس بیمه ایران، جای شکر است که به لطف خداوند متعال و با تلاش های بیدریغ تمامی همکاران، در یک سال گذشته توفیقات ارزشمندی برای شرکت به دست آمد که بسیاری از آنها حاصل زحمات بی منت شما بازنشستگان عزیزی است که اخیراً به این افتخار نایل آمده اید از جمله این توفیقات، می توان به رشد سرمایه شرکت تا مرز 19 هزار میلیارد تومان، رسیدن بیمه ایران به سطح یک توانگری مالی و تدوین و تنظیم سند راهبردی شرکت اشاره کرد، محورهایی که با جدیت توسط مدیرعامل محترم و هیأت مدیره دنبال می شد.

مبرقعی تاکید داشت که اینکه بازنشستگان حاضر در جلسه همگی جوان هستند بشارت از سلامت و شادابی و انرژی فعالیت آنها را می دهد و بسیار امیدوار کننده است به این دلیل که به خوبی فرصت طراحی و اجراء استفاده از تجربیات خود در صنعت بیمه و یا حتی حوزه های جدید فعالیت حرفه ای را در اختیار دارند، زیرا هم جوان هستند و هم فهم شهودی و تجربی نیازهای جامعه را دارند این زمینه ای است مغتنم برای خلق ایده های نو با رویکردی نواندیشانه زیرا امروز صنعت بیمه تشنه ایده های کاربردی مفید برای خدمت به مردم است و بازنشستگان ظرفیت خوبی برای ایده پردازی خلاق را دارا می باشند.

مبرقعی عضو هیئت مدیره بیمه ایران در پایان با بیان خاطراتی از فعالیت های گذشتگان بیمه ایران و اشاره به اهمیت تاریخی و کاربردی آنها تدوین تاریخ شفاهی بیمه ایران با اتکا به خاطرات و تجربیات پیشکسوتان و بازنشستگان شرکت را به عنوان یک ایده قابل بررسی مطرح نمود.

بنا به این گزارش، در این مراسم، همچنین اسماعیل داور پناه معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران، در سخنانی با ارائه گزارشی از اقدامات رفاهی انجام شده، موضوع پرداخت یکسان امور رفاهی به کارکنان رسمی و بازنشسته را مطرح نمود. همچنین، اشاره به تصمیمات در دستور کار شرکت برای ارتقای سطح زندگی همکاران بازنشسته، اوضاع مطلوب مالی شرکت با کند شدن ضرب آهنگ خسارت، تقویت کانون بازنشستگان و رسیدگی و پیگیری وام همکاران بازنشسته از دیگر موارد مطروحه توسط نامبرده بود. وی با اشاره به بازدهی خوب سرمایه گذاری های شرکت گفت: اقدامات و برنامه های بسیار خوبی برای ارتقای سطح معیشت قشر زحمتکش بازنشسته در بیمه ایران در دست اجراست که انشاا… نویدبخش خبرهای بهتری برای این عزیزان در آینده می باشد. ‏

در این دیدار که در فضایی صمیمی و معنوی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، با حضور معاونان مدیرعامل، مدیران ارشد شرکت، برخی از اعضای کانون بازنشستگان و تعدادی از همکاران بازنشسته بیمه ایران برپا شد، یکی از همکاران بازنشسته به نمایندگی از بازنشستگان حاضر در مراسم از توجه ویژه مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت به پیشکسوتان و بازنشستگان بیمه ایران تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این نشست صمیمی، به پاس قدردانی از همکاران بازنشسته لوح های تقدیر تمامی بازنشستگان حاضر در جلسه توسط آقایان مبرقعی عضو هیات مدیره، صفر زاده معاون فنی، داورپناه معاون توسعه مدیریت و منابع و نظری معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران به ایشان تقدیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا