بنادر گردشگری و مسافری قشم تعطیل شد

ریال نیوز : مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از تعطیلی بنادر مسافری و گردشگری این جزیره تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علی اشتری با تأکید بر ممنوعیت تردد گردشگران با شناورهای غیرمجاز در شرایط جوی حاکم عنوان داشت: به هم‌وطنان علاقه‌مند به سفر به جزیره قشم توصیه می‌کنیم با رصد اطلاعات آب و هوایی، سفر خود را برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان هرمزگان که در روزهای گذشته و اطلاع‌رسانی انجام‌شده از مجاری رسانه‌ای گوناگون، افزود: فعالیت‌های دریایی مانند تفریحات آبی و سفر به مراکز گردشگری دریایی شامل جزیره هنگام و جنگل‌های حرای قشم همان‌گونه که در اخبار قبلی اعلام‌شده بود، تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط جوی تعطیل است.

اشتری بابیان این که وزش بادهای تند جنوب شرقی باعث تلاطم دریا و اختلال در تمامی فعالیت‌های دریایی در خلال روزهای یکشنبه و دوشنبه 12 و 13 دی‌ماه 1400 می‌شود، گفت: محدودیت و ممنوعیت اعلامی از سوی اداره بنادر و دریانوردی قشم در روزهای یادشده، جهت جلوگیری از مخاطرات احتمالی و تأمین سلامت سفر هم‌وطنان می‌باشد.

به گفته وی ، در صورت تعطیلی بندر مسافری شهید ذاکری، هم‌وطنان بنا به‌ضرورت می‌توانند از بنادر مسافری لافت و پهل، با کسب اطلاعات قبلی مبنی بر باز بودن این بنادر، تردد کنند.

مدیر بنادر و دریانوردی قشم در پایان تأکید کرد: مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی با شماره 1550 به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات امداد و نجات به ساکنان و گردشگران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا