بیمارستان بازرگانان آماده افتتاح شد

به گزارش ریال نیوز، مسعود خوانساری در نشست هیئت نمایندگان اتاق تهران اظهار کرد: خواهش ما از دولت این است که بودجه متناسبی ارائه شود، به طور متوسط در ۴۰ سال گذشته تورم ۲۰ تا ۲۵ درصدی در هر سال داشتیم که باعث کاهش ارزش پول و فشار و بیش طی شده و ریشه آن هم در طرح بودجه است

وی افزود: موضوع دیگری که وجود دارد رفتن ترامپ در آمریکا است، این موضوع در بازارهای جهانی و همینطور بازار ما تاثیرگذار خواهد بود اما باید توجه داشت که این تاثیر موقت است اگر به‌طور ساختاری به اصلاح اقتصاد نپردازیم این تاثیرات از بین خواهد رفت. نگرانی‌هایی هم وجود دارد که بازارها شکل کاهشی پیدا کنند اما ما نباید به طور زودگذر بر اساس کاهش‌ها برنامه ریزی کنیم.

خوانساری در ادامه تصریح کرد: ۳ ماه پیش فقط با مسئولیت محدود پنجره واحد داده می‌شد اما به شرکت‌های سهامی خاص هم این پنجره‌ها داده شد تا از ابتدا به اتاق بازرگانی بپیوندند.

وی همینطور با اشاره بیمارستان بازرگانان پرداخت و گفت: موضوع دیگر بیمارستان بازرگانان است که بخش‌های جدید آن درست شده و آماده افتتاح است، کیفیت بیمارستان بسیار بالا است.

در ادامه مریم خزایی، معاون بررسی‌های اقتصادی اتاق تهران گزارشی از شاخص‌ها ارائه کرد که از این بین می‌توان به رشد ۶.۹ درصد تولید شرکت‌های صنعتی بورسی و اضافه شدن ماده ۷۰ هزار میلیارد تومان به کشور و همینطور کاهش ۶۰ درصدی عرضه اوراق بدهی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا