ماموریت تازه رئیسی به فرزين و خاندوزی

ریال نیوز : رئیس جمهور به بانک مرکزی و وزارت اقتصاد ماموریت داد گزارش اجرای دستور وی مبنی بر ضرورت رفع ناترازی بانک‌ها و نیز عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن را تهیه و ارائه کنند.

به گزارش ریال نیوز ، در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، رئیس جمهور بانک مرکزی را مکلف کرد با توجه به دستور ابتدای سال وی، مبنی بر ضرورت رفع ناترازی بانک‌ها گزارش اولیه اجرای این دستور را در اولین جلسه هیئت دولت ارائه کند.

رئیس کل بانک مرکزی به اتفاق وزیر اقتصاد، همچنین موظف شدند ظرف مدت ۱۰ روز از بانک‌هایی که به وظایف خود در خصوص پرداخت تسهیلات مسکن عمل نکرده‌اند، گزارشی تهیه و ارائه کنند.

دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت موضوع تأمین مسکن برای دولت، به برگزاری ماهانه جلسات شورای‌عالی مسکن اشاره کرد و افزود: دولت تاکید دارد که نظام بانکی به مسئولیت‌های خود برای حل مسائل مردم عمل کند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی اربعین حسینی، آماده سازی زیرساخت‌ها و تسهیل این سفر برای زائران حسینی را از وظایف دولت عنوان کرد و گفت‌: برگزاری این رویداد بزرگ و سفر ارزان، آسان و دلنشین برای زائران، کمک و تلاش مضاعف همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا