تفاهم‌نامه مخابرات با شرکت شهرک های صنعتی قزوین

ریال نیوز : مدیر مخابرات منطقه قزوین بیان داشت: تفاهم نامه ای بین مخابرات منطقه قزوین و شرکت شهرک های صنعتی با هدف ارائه سرویس های متنوع مخابراتی، توسعه ی همکاری مشترک و استفاده ی بهینه از ظرفیت های موجود طرفین، منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی؛ مهندس نصرآبادی هدف از انعقاد این تفاهم نامه، توسعه، تجهیز و ایجاد بسترهای ارتباطی (کابلی، فیبر نوری، وایرلس) کارخانجات، مراکز و مجتمع ها و واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی استان قزوین جهت ارائه سرویس های متنوع مخابراتی در سطح استان در مرحله آماده سازی و براساس فیبر نوری در ابتدا تشکیل شهرک و بعنوان زیرساخت های اولیه و مورد لزوم است.

وی در ادامه با اشاره به این که یکی از مهمترین مفاد این تفاهم نامه آمادگی مخابرات منطقه جهت ایجاد زیرساخت های نوین ارتباطی در شهرک های صنعتی و حرکت به سمت شهرک های صنعتی هوشمند می باشد، افزود: مخابرات منطقه در گذشته، اقدامات ارزنده ای برای ایجاد زیرساخت های مخابراتی انجام داده و در حال حاضر هم آمادگی ایجاد زیرساخت های نوین ارتباطی را در زمان آماده سازی شهرک های صنعتی و در ابتدا تعریف شهرک در استان را دارد.

مدیر مخابرات منطقه قزوین امضای این تفاهم نامه را گامی مثبت در راستای حمایت مؤثر از تولید و صنعت استان و استفاده از فناوری های نوین ارتباطی دانست و تصریح کرد: فرصت طلایی ایجاد امکانات برای ارائه خدمات به صنایع ایجاد شده است وانعقاد این تفاهم نامه، نتایج ارزشمندی در جهت توسعه فناوری در سطح استان خواهد داشت.

در ادامه این نشست مهندس صفاری “مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان “ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مجموعه مخابرات منطقه قزوین در ایجاد زیرساخت های ارتباطی شهرک های صنعتی استان، بیان داشت: تاکنون هیچگاه همکاری های دوجانبه برای ایجاد زیرساخت ها در این سطح مطلوب نبوده و امیدواریم با اقدامات مخابراتی در زمان آماده سازی شهرک های صنعتی، زیرساخت ها و سرویسهای مخابراتی را برای شهرک ها، مهیا سازیم. لازم به ذکر است این تفاهم نامه برای اولین بار با این نگاه جامع در سطح کشور بین مخابرات منطقه قزوین و شرکت شهرک های استان ، در 9 ماده ، تنظیم و به امضاء طرفین رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 16 =

دکمه بازگشت به بالا