ثنا صادقی: اتفاق خوبی برای تیم بانوان رخ داده است

ثنا صادقی ملی پوش فوتبال درباره امید به صعودِ تیم ایران از مرحله مقدماتی رقابت‌های آسیایی در گفت و گو با خبرنگار ریال نیوز افزود: آبان ماه به رقابت‌های مقدماتی آسیا اعزام می شویم و اگر موفق به صعود از گروه خود شویم وارد مرحله اصلی مسابقات خواهیم شد. انشالله که با تلاش تیم ، کادر فنی و رسیدگی‌های انجام شده این اتفاق رخ می‌دهد.

 وی از تمرینات بر روی چمن طبیعی ابراز رضایت کرد و گفت: قبلا اگر ۸ جلسه تمرین داشتیم تنها دو جلسه آن بر روی چمن طبیعی برگزار می شد اما حال گفته می شود که از ۸ جلسه تمرین ۶ جلسه آن بر روی چمن طبیعی خواهد بود و این اتفاق در این اردو رخ داد. اگر این روند ادامه دار باشد قول صعود از گروه خود را خواهیم داد.

ملی پوش فوتبال بانوان درباره شناخت از حریفانِ تیم ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌ها گفت: با تیم های میانمار، فلسطین و لائوس همگروه هستیم. در بازی مقابل فلسطین همیشه بالای سه گل به آنها زده ایم. با لائوس و میانمار برای نخستین بار بازی خواهیم کرد. میانمار تیم قوی و با استقامت  بدنی بالاست ولی امید داریم با تکنیک و تاکتیک هایمان آنها را شکست دهیم.

 صادقی درباره حضور الهام بخش ترین مربی جهان بیان کرد: کتایون خسرویار یکی از بهترین مربی های این تیم به شمار می رود. حضور او صد در صد تاثیر دارد. در تورنمنت سوچی دو بازی راواگذار کردیم اما عنوان سومی رقابت‌ها را کسب کردیم. بازیکنان تیم ملی با توجه به سن کمی که دارند انگیزه خوبی برای حضور در این مسابقات دارند. برخی از آنها برای نخستین تجربه حضور در مسابقات را دارند به همین دلیل سرشار از انگیزه برای بازی کردن هستند.

چندی پیش تیم ملی در اردوی گذشته خود با حاشیه‌هایی برای لباس ملی پوشان مواجه شد، صادقی درباره لباس‌های تیم ملی نیز بیان کرد: رسیدگی‌ها نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است. در حال حاضر چهار دست لباس سبز، قرمز، سفید و آبی در اختیار داریم. شرایط قبلا اینطور نبود، امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی را در رقابت‌ها کسب کنیم.

 ملی پوش جوان فوتبال بانوان درباره حس جنگندگی در بین بانوان فوتبالیست عنوان کرد: همدلی بین دختران فوتبالیست بسیار بیش تر است، اگر مردان از جانشان مایه گذاشتند ما بیش تر مایه می گذاریم، بالاخره مردان پول قراردادهایشان را می گیرند اما بازیکنان ما برای ۶ ماه خود تنها ۷ میلیون تومان دریافتی دارند، پس می توان عشق را در بانوان بیش تر دید تا آقایان. تیم ملی در جام جهانی بازی‌های خوبی را ارئه کرد و با توجه به اینکه از گروه خود صعود نکرد اما راضی بودیم.

 ملی پوش فوتبال بانوان به استعدادهای موجود در بخش بانوان اشاره و خاطر نشان کرد: مسئولان بیش تر رسیدگی کنند چرا که استعدادهای خوبی در فوتبال بانوان وجود دارد و آنها می توانند مانند مردان بدرخشند. امیدوارم اتفاق بزرگی رخ دهد تا بانوان نیز دیده شود.

 صادقی درباره حضور زنان در استادیوم آزادی و تماشای دیدارهای ایران با پرتغال و اسپانیا گفت: متاسفانه خودم برای تماشا به استادیوم نرفتم. اگر این اتفاق رخ داد به خاطر جام جهانی بود و فکر نمی کنم در ادامه برای تماشای بازی‌های لیگ این اجازه داده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا