جزئیات بازدید سعید محمد از منطقه آزاد چابهار

ریال نیوز : مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با بیان اینکه کارهای خوبی در توسعه صنعتی و زیرساختی چابهار رقم خورده است گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است فکر می‌کنم توسعه مناسبی را در منطقه آزاد چابهار شاهد باشیم.

به گزارش ریال نیوز، «سعید محمد» روز چهارشنبه در بدو ورود به چابهار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چابهار به لحاظ ارتباط مرزی زمینی و دریایی که با کشورها دارد دارای ظرفیت بسیار بالایی است و همچنین سواحل مکُران هم یکی از ظرفیت‌های مهم چابهار به شمار می‌رود و منطقه آزاد باید در این خطه یک نقش‌آفرینی چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: کارهای خوبی در توسعه صنعتی و زیرساختی در این منطقه رقم خورده است اما باید شتاب بیشتری پیدا کند.

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: درکنار توسعه صنعتی به دنبال توسعه فرهنگی هستیم.
مشاور رییس جمهور تصریح کرد: مردم چابهار مشکلات زیادی دارند و تلاش می‌کنیم در کنار فعالیت‌های اقتصادی، پیوست‌های فرهنگی و رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در دستور کار قرار بگیرد.

سعید محمد بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که همکاران ما انجام دادند فکر می‌کنم آینده خیلی بهتر و یک توسعه مناسبی را در منطقه آزاد چابهار شاهد باشیم.

گفتنی است؛ حضور در گلزار شهدای گمنام در مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه آزاد و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، بازدید از حاشیه‌نشینی شهر چابهار، زیرساخت‌ها و تجهیزات بندر شهید بهشتی و نقطه منفصل مرز ریمدان، ظرفیت‌های اقتصادی و پروژه‌های زیرساختی از جمله برنامه های اعلام شده مشاور رییس جمهور در این سفر 2 روزه است.
همچنین دیدار با ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن چابهار، نشست و گفت و گو با اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی و کارآفرینان منطقه، نخبگان، معتمدان و اعضای شورای اداری چابهار از دیگر برنامه‌های «سعید محمد» در سفر به این بندر اقیانوسی است.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا