مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف ساختمان های نا ایمن قزوین

ریال نیوز : طی دومین نشست شناسایی ساختمان ها و اماکن نا ایمن مقرر گردید طی ابلاغی این اماکن ظرف مدت یک ماه نسبت به تعیین و تکلیف ایرادهای فنی و ایمنی، اقدام کنند .

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان قزوین؛ در دومین نشست شناسایی ساختمان ها و اماکن ناایمن استان قزوین که در محل بازرسی کل استان قزوین تشکیل شد، مقرر گردید از برخی امکان و ساختمان های ناایمن در حال بهره برداری و در حال ساخت حائز اهمیت با لحاظ شاخص هایی همچون جمعیت، وسعت، تعداد طبقات و میزان آسیب پذیری، بازدید میدانی صورت پذیرد.

بر اساس تصمیم دیگری که در این جلسه اتخاذ گردید، موضوع ارائه اخطار جدی به مالکین ساختمان های نا ایمن با تعیین مهلت یک ماهه برای تعیین و تکلیف ایرادهای فنی و ایمنی این اماکن نیز در دستور کار این کمیته قرار گرفت.

شایان ذکر است کمیته موصوف که به صورت هفتگی در بازرسی کل استان قزوین تشکیل می شود با حضور نهادهای اجرایی مسئول ، ریاست محسن جانجان معاون نظارت و بازرسی و دبیری سربازرس گروه شهرداری ها و شوراهای بازرسی کل استان تا حصول نتایج مطلوب و رفع مشکلات مراکز، اماکن و ساختمان های دارای خطر، این نشست ها ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 16 =

دکمه بازگشت به بالا