حمایت از زنان خودسرپرست با ۵۳۰۰ طرح اشتغال

به گزارش ریال نیوز، در هر مرحله که نیاز به سرمایه‌گذاری مجدد برای بزرگتر شدن مجموعه است، حمایت‌های لازم به اجرا می‌رسد.

محمد مخبر در مراسم بانوی برکت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از محوری‌ترین اقدامات در ستاد اجرایی فرمان امام بحث اشتغال است، اظهار داشت: در مقیاس‌های کوچک، متوسط و حتی بزرگ اقداماتی را برای طرح‌های اشتغالزایی انجام داده‌ایم و روزانه بیش از 300 طرح در حال اجرا است.

وی ادامه داد: 40 درصد از این طرح‌ها مربوط به طرح‌های خرد خانگی است که بانوان آن را مدیریت می‌کنند.

مخبر با اشاره به طرح‌های ایجاد شده از ستاد اجرایی فرمان امام برای زنان خودسرپرست گفت: 5300 طرح اشتغالزایی مربوط به خانواده‌های زنان خودسرپرست است.

رئیس ستاد اجرای فرمان امام با بیان اینکه حمایت از طرح‌های اشتغالزایی را به صورت یک زنجیره دنبال می‌کنیم، گفت: در این طرح‌ها نظارت و حمایت از اجرا تا فروش نهایی است و در هر مرحله که نیاز به سرمایه‌گذاری مجدد برای بزرگتر شدن مجموعه است، حمایت‌های لازم به اجرا می‌رسد.

مخبر تاکید کرد: بحث فروش در این طرح‌ها بسیار مهم است و در این مرحله هم حمایت‌های خود را دنبال می‌کنیم تا بحث برگشت سرمایه و سرمایه در گردش انجام شود.

وی ادامه داد: بخش مهمی از حمایت‌های ما مربوط به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا است که از این خانواده‌ها حمایت می‌کنیم تا به کسب و کار خود برگردند یا کسب و کار جدید ایجاد کنند.

رئیس ستاد اجرای فرمان امام افزود: شبکه تسهیل‌گری برای حمایت از کسب و کارها و طرح‌های اشتغالزایی ایجاد کردیم که از 500 نفر تسهیل‌گر 200 نفر آنها زنان هستند.

مخبر گفت: در این مدت 120 هزار شغل برای بانوان ایجاد کرده‌ایم و زنان تسهیل‌گر از ساعت 6 صبح به مناطق مختلف سرکشی دارند تا طرح‌ها به نحو احسنت به اجرا برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − ده =

دکمه بازگشت به بالا