درخواست تشییع کنندگان تهرانی برای شکسته شدن سکوت اروپا

به گزارش ریال نیوز، در مراسم وداع تهرانی‌ها با پیکر پاک سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یاران همرزمش که از دقایق اولیه صبح امروز (16 دی ماه) آغاز شد، طوماری به امضای حاضران در این راهپیمایی عظیم رسید.

متن این طومار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سفرای کشورهای اروپایی در تهران؛

اقدام غیرقانونی و خصمانه دولت ایالات متحده آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی و مجاهد رشید ابومهدی المهندس و یاران همراه، مصداق مسلم تروریسم دولتی است. این اقدام از سوی دولتی انجام شد که به اذعان مقامات رسمی آن، گروه تروریستی و خطرناک داعش را ایجاد و از آن حمایت کرد. این در حالی است که شهید قاسم سلیمانی، به عنوان مبارز خستگی ناپذیر، با سالها تلاش شبانه روزی خود، نقش کلیدی در نابودی داعش در منطقه برعهده داشت. بی‌تردید مجاهدت‌­های ایشان خدمت بزرگی در تامین امنیت مردم جهان و از جمله شما کشورهای اروپایی محسوب می‌شود.

انتظار روشن آزادی خواهان و صلح دوستان جهان فارغ از دین، ملیت و زبان، مخالفت و اعلام محکومیت این اقدام تروریستی است. اما با اظهار تاسف و انزجار شاهد آن هستیم که کشورهای اروپایی که به دروغ شعار صلح و مبارزه با تروریست می­‌دهند در قبال این اقدام تروریستی، سکوت اختیار کرده و حتی برخی از آنها بی­شرمانه از اقدام دولت استکباری آمریکا حمایت می‌­کنند.

بدینوسیله امضاءکنندگان ذیل، مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به سکوت و یا حمایت دولت­‌های اروپایی اعلام و قاطعانه درخواست می‌­کنیم فوراً نسبت به محکومیت ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اتخاذ موضع نمایید.






 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + سه =

دکمه بازگشت به بالا