جشنواره «سرآمدان فناوری و صنعت» برگزار شد

ریال نیوز : سومین جشنواره و نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت با حضور سرلشکر سلامی و محمد اسلامی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز، سید ابراهیم حسینی کلاته ، فرمانده بسیج وزارت صمت گفت : سومین جشنواره و نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت با هدف ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و ایجاد خودباوری در عرصه فناوری و صنعت با معرفی واحدهای تولیدی مانع زدایی شده و معرفی ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های صنعت تا یکم اسفند ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.

وی افزود : رونمایی از واحدهای تولیدی مانع زدایی شده، معرفی ۳۰۰ محصول بومی‌سازی شده، معرفی و الگوسازی نوآوران و فناوران برتر عرصه صنعت و معدن، معرفی و الگوسازی شرکت‌های دانش بنیان پیشرو در حل مسائل اولویت دار وزارتخانه‌های مرتبط با عرصه صنعت و معدن، رونمایی از شبکه اندیشه ورزی بسیج، معرفی و تقدیر از کانون‌های تخصصی و گروه‌های جهادی برتر بسیجی وزارتخانه و همچنین نشست هم اندیشی بانوان متخصص و مهندس بسیجی، از برنامه‌های سومین جشنواره و نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت، است.

گفتنی است ؛ در انتهای مراسم از کمیته اجرایی جشنواره که مرکز بسیج وزارت صنعت معدن و تجارت٬ مرکز بسیج وزارت ارتباطات و بسیج صنایع پتروشیمی بودند تشکر و قدردانی به‌عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا