دستور رئیس قوه قضائیه به دادستان کل برای بازگرداندن مفسدان متواری

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس دستگاه قضا، به دادستان کل کشور و معاون بین الملل قوه قضائیه برای پیگیری مجدانه بازگرداندن مفسدین متواری به خارج از کشور دستور داد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی امروز نوزدهم خرداد ماه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با تاکید به دادستان کل کشور و معاون بین الملل قوه برای پیگیری مجدانه بازگرداندن مفسدین متواری به خارج ازکشور، گفت: کسانیکه در معرض اتهامند خود را تسلیم عدالت کنند و بدانند که گریزی از چنگ عدالت نخواهند داشت.

وی با طرح این سئوال که چرا برخی از کشور‌های غربی پناهگاه مجرمین و مفسدین شده اند؟، اظهار کرد: یکی از مصادیق بی عدالتی و ظلم‌های بزرگ به بشریت، پناه دادن به مفسدین اقتصادی و پول‌های حرام آن‌ها توسط برخی از کشور‌های مدعی مبارزه با فساد سازمان یافته و پولشویی است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در واکنش به گزارش دادستان کل کشور در خصوص خبرسرقت اطلاعات کاربران یکی از اپراتور‌های تلفن همراه گفت: «دارندگان» اطلاعات کاربران درفضای مجازی نسبت به تامین امنیت و صیانت از اطلاعات مردم و حفظ حریم خصوصی آن‌ها مسئولند.

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: صیانت از حریم خصوصی مردم درفضای مجازی به عنوان یک حق عامه توسط دادستان کل کشور پیگیری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + نه =

دکمه بازگشت به بالا