دیدار جمعی از فعالان رسانه و کنشگران فضای مجازی با معاون امور جوانان وزارت ورزش

ریال نیوز : جمعی از فعالان حوزه رسانه و کنشگران اجتماعی و فضای مجازی با معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان دیدار کردند.

به گزارش ریال نیوز، در این دیدار صمیمانه، شرکت کنندگان در خصوص دغدغه های این قشر از جامعه و به خصوص انتظارات ایشان از دولت سیزدهم مطالبی را ارائه کردند و با توجه به حجم عظیم جوانان کشور و نیروی فوق العاده و سرمایه عظیم انسانی و انقلابی، نقطه نظراتی را ارائه نمودند.

دکتر یامین پور هم ضمن معرفی شرح وظایف و تاریخچه معاونت امور جوانان در طی سالیان گذشته تا کنون، نسبت به تبیین برنامه های این معاونت در حوزه جوانان و حرکت در مسیر رو به رشد در فضای انقلابی مطابق با سلیقه جوانان و خاستگاه های ایشان اقدام نموده و نسبت به توجه ویژه به این قشر حساس و موثر جامعه به عنوان آینده سازان کشور مطابق با آرمان های امام راحل عظیم الشان تاکید کردند. ایشان همچنین از همه جوانان دغدغه مند دلسوز کشور و فعالان و اندیشمندان حوزه جوانان دعوت نمودند تا پیشنهادات و راهکارهای اجرایی و عملیاتی مورد نظر خود را جهت بررسی و بهره برداری ارسال نمایند تا ان شاءالله در دولت سیزدهم، طبق منویات مقام معظم رهبری با رویکردی انقلابی و جهادی گام های موثری در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته شود.

در پایان مقرر شد اینگونه جلسات با رویکرد حل دغدغه های جوانان تداوم یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا