رضایت ” قشم وندی ها” بزرگترین سرمایه سازمان منطقه آزاد قشم است

ریال نیوز : همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) و مناسبت روز پرستار با حضور سید محمد حسینی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم، مهدی حسنی، حراست و سید مسعود موسوی، سرپرست مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش این سازمان از پرستاران و کادر درمان مرکز پزشکی خلیج فارس (جی جیان) تجلیل شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سید محمد حسینی در حاشیه این مراسم ضمن بازدید از امکانات، تجهیزات و آخرین شرایط بیمارستان خلیج فارس، افزایش رضایتمندی ساکنان جزیره از خدمات این مجموعه درمانی را سرمایه اصلی سازمان منطقه آزاد قشم دانست.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران قابل جبران نخواهد بود و در طی دوران شیوع ویروس کرونا روزهای سخت و طاقت فرسایی را برای خدمت به بیماران سپری کردند و این کار تنها توسط کسانی انجام می شود که عاشق خدمت و کمک به مردم باشند.

وی در ادامه افزود: با تجهیز و افزودن بخش های مختلف و به کار گرفتن پزشکان متخصص در مرکز پزشکی خلیج فارس، شرایط برای ارائه خدمات بهتر به ساکنان جزیره قشم فراهم خواهد شد.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: قشم به ویژه بخش های غربی جزیره نیازمند بیمارستانی مجهز است که امیدواریم با تعیین مدیریت جدید و رویکرد دولت مردمی و با نگاه جهادی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، توجه جدی برای رفع نیاز درمانی و بهداشتی این منطقه صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا