روابط عمومی منطقه آزاد قشم دیپلم افتخار گرفت

ریال نیوز : مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم از کسب دیپلم افتخار توسط این مجموعه در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی خبر داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حسین مرادی بابیان این مطلب اظهار داشت: هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به همت انجمن متخصصان روابط عمومی به‌عنوان یک انجمن تخصصی و حرفه‌ای در این حوزه در آبان ماه سال جاری برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این جشنواره ملی و پس از بررسی‌های تخصصی صورت گرفته توسط هیات داوران، مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم موفق به کسب دیپلم افتخار گردید.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این مجموعه در بخش‌های اینفوگرافیک، ویژه‌نامه، کتاب، چندرسانه‌ای و سایت موفق به کسب رتبه نخست هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی شد.

به گفته مرادی؛ مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین در بخش‌های تبلیغات مکتوب و تیزر، رتبه دوم و در بخش پوستر رتبه سوم این جشنواره را کسب کرد.

وی تصریح کرد: با بهبود جایگاه روابط عمومی‌ها در سازمان‌های مختلف می‌توان به ارتقای شاخص‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دست‌یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دو =

دکمه بازگشت به بالا