همکاری تولید کنندگان با اجرای طرح خرید شفاف

ریال نیوز : دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در نوزدهمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی با بیان این که با عزم جدی وزیر صمت برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور آشنا هستم، گفت: با همکاری وزارت صمت، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بخش های مختلف تلاش می‌کنیم مشکلات واحدهای صنعتی را رفع کنیم.

به گزارش ریال نیوز، سید محمدرضا مرتضوی در این جشنواره که همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس خانه صمت ایران برگزار شد، افزود: چندین سال است که از برنامه ریزی های بلندمدت برای توسعه واحدهای صنعتی محروم هستیم، به دلیل نوسانات سیاست و اقتصاد فرصت برنامه ریزی های بلند مدت از واحدهای صنعتی گرفته شده است.

تلاش دولت و همکاری مدبرانه قوه قضاییه برای کاهش آسیب های ناشی از عدم برنامه ریزی در واحدهای تولیدی

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اما در همین شرایط با تلاش و عزم جدی دولت و همکاری مدبرانه و برادرانه قوه قضاییه تلاش کردیم که آسیب های ناشی از عدم برنامه ریزی و سرمایه گذاری در واحدهای کاهش یابد.

حل مشکلات واحدهای تولیدی با همکاری وزارت صمت و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اضافه کرد: با همکاری وزارت صمت و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بخش های مختلف تلاش کردیم که مشکلات واحدهای صنعتی در این سال ها رفع شود.

به وزیر صمت و مجموعه وزارتخانه کمک می کنیم

مرتضوی با بیان این که به وزیر صمت و مجموعه وزارتخانه در این راه کمک خواهیم کرد، گفت: وزیر صمت نیز به ما کمک کند تا انتظارات مردم و واحدهای تولیدی را برآورده نماییم.

واحدهای تولیدی در تصمیمات مرتبط با سفره مردم دقت بیشتری داشته باشند

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به تولیدکنندگان، گفت: مردم روزهای سختی دارند، در این روزهای سخت واحدهای صنعتی و تولیدی باید در خصوص تصمیماتی که راجع به سفره مردم است، دقت بیشتری داشته باشند.

واحدهای تولیدی برای اجرای صحیح طرح شفافیت قیمتی همکاری کنند

دبیر کل خانه صمت ایران همچنین با بیان این که تولیدکنندگان باید ملاحظه مصرف‌کنندگان را در این روزهای سخت داشته باشند، تصریح کرد: واحدهای تولیدی برای اجرای صحیح طرح شفافیت قیمتی همکاری کنند تا نتیجه این طرح به نفع مصرف کننده نهایی (مردم) رقم بخورد.

مبارزه با قاچاق در سطح بازار، دغدغه های تولیدکنندگان است

مرتضوی، مبارزه با قاچاق در سطح بازار را یکی از دغدغه های تولیدکنندگان دانست و افزود: قاچاق، تهدیدی برای واحدهای تولیدی است که اقتصاد کشور را دچار آشفتگی می کند و قدرت حمایت از واحدهای تولیدی را می‌گیرد.

نوزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس خانه صمت ایران با حضور وزیر صمت و دادستان کل کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

در این آیین، همچنین از تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی برتر تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا