سقوط قیمت پراید در بازار خودرو

به گزارش ریال نیوز، تعطیلات دو هفته ای در کشور در حالی اجرایی شده که باز بودن دفاتر ثبت رسمی اسناد موجب شده تا بازار خودرو زیرپوستی به فعالیت خود ادامه دهد.

کرونا؛ بازار خودرو را تعطیل نکرد

این در حالی است که نمایشگاههای خودرو این روزها تعطیل هستند، اما با نگاهی به سایت های اینترنتی می توان گفت بازار خودرو به صورت محدود در حال فعالیت است و معاملات با مبایعه نامه انجام می شود و سند رسمی برای خودروهای خریداری شده در حال حاضر صادر نمی شود، اما این امکان برای خریدار در نظر گرفته شده که تا صدور سند رسمی یعنی در دوره زمانی چهار پنج روزه با مبایعه نامه در سطح شهر تردد کند.

به گفته یکی از نمایندگی های فروش برای خودرو خریدار طی پنج روز سند رسمی حاضر می شود و با توجه به تعطیلی مراکز شماره گذاری خریدار می توانند پس از اتمام تعطیلات برای شماره گذاری مراجعه کند. با این شرایط می توان گفت تعطیلی پیش بینی شده نتوانست بازار خودرو را تعطیل کند و خریداران و فروشندگان با روش های دیگری به داد و ستد مشغولند.

قیمت انواع پراید در بازار

براساس ارزیابی بازار خودرو قیمت پراید 131 پس از چند روز مقاومت بالاخره به  زیر 100 میلیون رسید و با قیمت 95 تا 98 میلیون تومان در بازار معامله شد.

 البته فروشندگان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که مدل آپشن دار این خودرو همچنان بالای 100 میلیون تومان و با قیمتی در حدود 104 میلیون تومان در بازار بازار داد و ستد می شود. 

مدل هاچ بک این خودرو یا همان پراید 111 نیز به گفته فعالان بازار خودرو قیمتی در حدود 120 میلیون تومان را به خود گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا