سمت و سوی کسب و کارهای 1400آنلاین است

محمد رضا منصوری ، کارشناس ارشد بازاریابی در گفتگو با ریال نیوز با اشاره به این که تلاش کسب و کار ها در سال 1400 به سمت یک استراتژی مناسب دیجیتال است افزود : در حال حاضر بازاریابی آنلاین جزء اصلی ترین بخش مارکتینگ درکسب و کار ها شده است و صاحبان بنگاه های اقتصادی نباید بدون استراتژی مناسب دیجیتال مارکتینگ کسب و کاری را شروع کنند.
به گفته منصوری هر کسب و کاری برای رشد فروش آنلاین در سال 1400 نیاز به یک مشاور دیجیتال دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا