غفوری فرماندار البرز شد

ریال نیوز : با حکم محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، مصطفی غفوری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان البرز منصوب شد

به گزارش ریال نیوز، متن حکم سرپرست فرمانداری البرز بدین شرح است:

جناب آقای مصطفی غفوری

سلام علیکم

با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی که از سرمایه های ارزشمند مجموعه وزارت کشور هستید به موجب این حکم به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان البرز منصوب می شوید.

 انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی، قانونمداری و عدالت محوری، با تأكيد بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان، در راستای تحقق آرمان بلند عدالت، پیشرفت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.

 تلاش برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت گروه های مردمی، توسعه عادلانه زیرساخت های اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولید، برنامه ریزی اصولی و جدی برای تعالی شاخص های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی از طریق ارتباط مداوم با مردم و نخبگان، ارتقای سرمایه اجتماعی با رعایت اصل مهم مردم داری و تعامل سازنده و مستمر با کلیه دستگاه های اجرایی و نهاد های انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در عمل به وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

محمدمهدی اعلایی
استاندار قزوین

🔸 گفتنی است مصطفی غفوری سابقه ۱۴ سال اشتغال در فرمانداری شهرستان البرز را دارد که دبیر شورای تامین شهرستان البرز، دبیر کمیسیون امنیت کارگری شهرستان البرز، دبیر و مسئول کمیته اجرایی ستاد انتخابات شهرستان البرز، مشاور امور ایثارگران فرماندار شهرستان البرز و مشاور جوان فرماندار شهرستان البرز از جمله سوابق وی می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا