قیمت امروز طلا، سکه و ارز

به گزارش ریال نیوز، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (چهارشنبه) پنج میلیون و ۱۶۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز بدون تغییر مانده است. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز پنج میلیون تومان قیمت دارد که ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت را نسبت به روز قبل تجربه می‌کند.

هر قطعه نیم سکه با ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت، دو میلیون و ۸۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه هم ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت دارد و یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان است.

هر قطعه سکه یک گرمی نیز با ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت، یک میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در این میان هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲,۰۰۰ تومان بیشتر از دیروز قیمت‌گذاری شده و ۴۷۲ هزار تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود.

نرخ خرید و فروش ارز در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی

در بازار ارز امروز، قیمت فروش دلار در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی در مرز ۱۵ هزار تومان قرار گرفت. نرخ خرید این ارز ۱۴ هزار و ۵۷۹ تومان بود که نسبت به روز گذشته ۶۰ تومان افزایش دارد.

قیمت خرید یورو نیز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۳۱۱ تومان بود. همچنین امروز بانک‌ها هر پوند انگلیس را ۱۹ هزار و ۳۱ تومان خریدند.

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر بود و حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد.

در صرافی‌های مجاز بانکی نیز نرخ خرید یورو ۱۶ هزار و ۶۹۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۶ هزار و ۸۹۰ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۴۰ تومان افزایش یافته است. هر دلار آمریکا ۱۴ هزار و ۷۹۰ تومان خریده و ۱۴ هزار و ۹۹۰ تومان فروخته شد که این ارز هم افزایش ۴۰ تومانی داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + یک =

دکمه بازگشت به بالا