قیمت نفت خام کاهش یافت

ریال نیوز : قیمت نفت در معاملات امروز، چهارشنبه در حالی برای پنجمین روز متوالی افت کرد که نگرانی از گسترش سریع کرونای دلتا و ایجاد محدودیت‌های ترافیکی و قرنطینه‌ای جدید، بر شاخص‌ها فشار وارد کرده است.

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، قیمت نفت خام در معاملات امروز، چهارشنبه در حالی برای پنجمین روز متوالی افت کرد که نگرانی از گسترش سریع کرونای دلتا و ایجاد محدودیت‌های ترافیکی و قرنطینه‌ای جدید بر شاخص‌ها فشار وارد کرده است.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، تا ساعت ۹:۳۰ به وقت تهران، ۰.۱ درصد نسبت به قیمت بسته شده دیشب افت کرد و به ۶۸.۹۸ دلار رسید. این شاخص در معاملات دیشب با ۰.۷ درصد افت بسته شده بود.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین آمریکا هم ۰.۱ درصد نسبت به قیمت بسته شده دیشب پایین آمد و به ۶۶.۵۳ دلار رسید. شاخص نفت آمریکا در پایان معاملات دیشب ۱ درصد سقوط کرده بود.

هنینگ گلویستین، مدیر بخش انرژی گروه اوراسیا می‌گوید: تقاضای نفت خام جولای با توجه به کند شدن بخش صنعت و خرده‌فروشی چین و وقوع سیلاب‌های متعدد در جهان و همچنین بسته شدن بنادر و کاهش سهمیه واردات پالایشگاه‌های خصوصی توسط دولت‌ها، بسیار ضعیف بود.

او اضافه کرد: در هند تأثیرات منفی اقتصادی موج دوم کرونا همچنان بر رفتارهای مصرف‌کنندگان سوخت و میزان مسافرت دیده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا