لواسانی مدیرعامل منطقه آزاد کیش شد

ریال نیوز : حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «محمدرضا نوایی لواسانی» به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش» منصوب شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سعید محمد» در این حکم آورده است؛

جناب آقاي محمدرضا نوایی لواسانی

با عنایت به تفویض اختیار رئیس جمهور محترم در اجرای ماده 6 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی کیش» منصوب می‌شوید.
با عنایت به شعار سال؛ نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری به «سال تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی‌ها»؛ از جنابعالی انتظار می‌رود در راستای ارتقاء جایگاه و گسترش و تسهیل تولید در منطقه، با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استراتژیک آن منطقه و تلاش به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه‌گذاری و همچنین انتقال فناوری‌های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب با هدف حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و جهانی اهتمام لازم را به عمل آورید.
امید است در انجام شایسته وظایف محوله و تحقق منویات یادشده با رعایت اصول قانون‌مداری و با اتکال به خداوند متعال و با تشریک مساعی کلیه همکاران سازمان منطقه، در طول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف آن منطقه؛ نقش موثر و سازنده‌ای ایفا نمایید.

گفتنی است؛ «محمدرضا نوایی لواسانی» دارای مدرک دکتری است.
لواسانی، در سال 2015 توسط فدراسیون جهانی جوایز بین المللی(FAB) به عنوان جوانترین رهبر کسب و کار انتخاب شد.

از مهمترین سوابق کاری وی می توان به رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری رویای روز کیش، مشاور معاون رئیس جمهور در بنیاد شهید، مدیر عامل هولدینگ دیدار ایرانیان (کارگزار اصلی شهرداری تهران)، رئیس هیئت مدیره شرکت لیزینگ دی و عضو هیئت مدیره شرکت نوسازان شهر تهران اشاره کرد.

پیش از وی، «جعفر آهنگران» مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا