واکنش سازمان نخبگان ایران به پلمپ خانه اندیشمندان علوم انسانی

ریال نیوز : سازمان مردم نهاد نخبگان ایران در بیانیه ای پلمپ خانه اندیشمندان علوم انسانی را محکوم کرد .

به گزارش ریال نیوز ، در بیانیه ارسالی آمده است : در روزهای گذشته اتفاق ناگواری در کشور عزیزمان به وقوع پیوست که قلب همه دوستداران و وفاداران ایران و نظام مقدس اسلامی را به درد آورد. بی شک هیچ انسان وطن دوستی اقدامات افراد معدودی را که به بهانه های نامعلوم و واهی با پلمپ خانه اندیشمندان علوم انسانی امنیت، آرامش، و یکپارچگی کشور را مورد هدف قرار دادند، تایید نمی کند. هیچ انسان روشن‌بینی هتک حرمت به خانه اندیشمندان کشورعزیزمان را که سال‌ها با رنج، سختی، درد، همراه بوده را تاب نمی آورد. توهین به ارزش های ایرانی را هر انسان آزاده ای محکوم می کند.

اتفاقات اخیر هر چند تلخ و اسفناک بود، اما بار دیگر ماهیت انسان‌های بد‌ سرشت واقعی این مرز و بوم را برملا کرد، آنانی که برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ عمل ضدانسانی فروگذاری نمی‌کنند. وقایع اخیر و گذشته نشان می دهد سیاستی که افراد ریا کار در اینگونه حوادث از طریق بازوهای رسانه ای خود دنبال می کنند، شبهه افکنی، غبارآلود کردن فضا و سوء استفاده از احساسات پاک ملت به منظور ایجاد تقابل درون ملت و نیز بین ملت و حاکمیت است. لذا همگان باید مراقب باشند تا اختلاف دیدگاه ها و سلایق موجب ایجاد دوقطبی های کاذب و تفرقه افکن نشود. مردم بزرگ ایران به خوبی نشان داده اند که علیرغم اختلاف در قومیت، دین، مذهب، اعتقادات و سلایق، در راستای استقلال، عزت و اعتلای کشور هم زبان و هم قسم هستند و ضمن تقدیر خالصانه از زحمات خانه اندیشمندان علوم انسانی و در کنار آنها به دشمنان اجازه سوء استفاده نخواهند داد.

حضور جامعه علمی پس از پلمپ خانه اندیشمندان علوم انسانی در حمایت از اندیشمندان ایران عزیز و مخالفت با اقدامات خرابکارانه گروهی فرصت طلب گواهی بر این مطلب است و نشان می دهد که ملت بزرگ ایران حتی اگر نسبت به برخی مسائل و عملکردها نقد و اعتراض داشته باشند، در مقابل اینگونه اقدامات ساختارشکنانه خواهند ایستاد.

در این راستا سازمان مردم نهاد نخبگان ایران ضمن محکومیت این اقدام، خواستار بازگشایی سریع خانه اندیشمندان علوم انسانی می باشد.

سازمان مردم نهاد نخبگان ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا