مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون تصویب شد

ریال نیوز : با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاري – صنعتي و ویژه‌ اقتصادی و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، «مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون» منصوب شد.

به گزارش ریال نیوز، «سعید محمد» در این حکم «حسن ملک حسینی» را به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون منصوب کرد.

مشاور رییس جمهور، در این مراسم كه با حضور مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي، معاونين دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد و مسئولين استان گلستان برگزار شد، گفت: منطقه آزاد اینچه برون می تواند به شکوفایی اقتصاد و توسعه گلستان کمک کند و معیشت مردم گلستان را ارتقا‌ء دهد.

منطقه آزاد انزلی، معین منطقه آزاد اینچه برون

 دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاري – صنعتي و ويژه اقتصادي همچنین منطقه آزاد انزلی را به عنوان معین منطقه آزاد اينچه برون معرفي كرد و گفت: منطقه آزاد اينچه برون تا زمان شکل گیری و توسعه از طریق منابع مالی منطقه آزاد انزلی حمایت می‌شود.

گفتني است؛ «دفتر اجرایی منطقه آزاد اينچه برون» در شهر گرگان استان گلستان واقع شده است. 

يادآور مي شود؛ در ابلاغیه‌ای که از سوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد کشور اعلام شده است، هر منطقه آزاد با توجه به نزدیکی و همچنین شباهت‌های منطقه از لحاظ اقدامات و ظرفیت‌های تعریف شده به عنوان معین آن منطقه معرفی شدند.

با رأی اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی «مهران» در استان ایلام، «سیستان» در استان سیستان و بلوچستان، «بانه ـ مریوان» در استان کردستان، «بوشهر» در استان بوشهر، «قصر شیرین» در استان کرمانشاه، «اردبیل» در استان اردبیل و «اینچه برون» در استان گلستان به تصویب رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − دو =

دکمه بازگشت به بالا