مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شب میلاد با سعادت حضرت علی (ع

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران،حجت الاسلام علی اصغر سهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران از اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شب میلاد با سعادت حضرت علی (ع) خبر داد.

حجت الاسلام سهرابی افزود: در ایام عید سعید غدیر خم بر اساس آداب و مستحبات در مورد انفاق و خوشحال کردن مومنان در ایام غدیر که در روایت آمده است،اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران پویشی را تحت عنوان “عیدی به عشق مولا” با همکاری بنیاد برکت احسان آغاز کرد.

وی ادامه داد: هدف این پویش تامین جهیزیه برای نو عروسان نیازمند بود و خوشبختانه مبالغ خوبی تا پایان اجرای پویش از طریق سامانه های مختلف جمع آوری شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: به دلیل اینکه بعد از ایام غدیر خم مصادف با ایام محرم و صفر و پس از آن  مشغول عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی بودیم ،امروز فرصت مناسبی فراهم شد تا در شب ولادت حضرت علی(ع) مبالغ جمع آوری شده در این پویش در قالب هفت سری کالاهای اصلی جهزیه شامل اقلام ضروری یک زندگی تامین شده و توسط شبکه حمات به منازل نوعروسان در استان تهران اعزام و تقدیم آنها شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 12 =

دکمه بازگشت به بالا