موفقیت اتاق بازاریابی ایران در شبکه سازی کسب و کارها در فضای مجازی

 

Related image

به گزارش ریال نیوز، محمد صادق افراسیابی، معاون فرهنگسازی و توسعه کسب و کارهای مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: اتاق بازاریابی ایران توانسته است در شبکه سازی کسب و کارها در فضای مجازی موفق عمل کند.
وی افزود: کسب و کارهای سنتی در ایران باید خود را برای ورود به فضای مجازی آماده کنند تا بتوانند حیات خود را حفظ کنند در غیر این صورت ممکن است با چالش های جدی مواجه شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =

دکمه بازگشت به بالا