آشنایی راهپیمایان ۲۲ بهمن با کارویژه‌های جمعیتی بنیاد ۱۵ خرداد

ریال نیوز : بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امسال هم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضوری پررنگ داشت.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد، بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امسال نیز همچون سنوات گذشته با برپایی غرفه ویژه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در این مراسم حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشت.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل، معاونین، مدیران، کارکنان و تعدادی از گروه‌های جهادی همکار با استقرار در غرفه بزرگ بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مسیر راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله ۲۲ بهمن به ارائه خدمات مختلف به راهپیمایان پرداختند.

پذیرایی از مهمانان، برگزاری مراسم مختلف و اهدای اقلام متنوع فرهنگی مرتبط با حوزه جمعیت و جوانی به راهپیمایان و به ویژه کودکان و نوجوانان از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در غرفه بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بود.

معاونین و کارکنان بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همچنین کارویژه‌های متنوع جمعیتی این بنیاد را برای راهپیمایان ۲۲ بهمن تبیین و تشریح کردند.

بر پایه این گزارش، شبکه‌های پویا و نهال تلویزیون نیز امسال ارتباط زنده مراسم و مسابقات برگزار شده ویژه کودکان را در غرفه بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برقرار کردند.

همچنین در مسابقاتی که ویژه خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر برگزار شد، کارت خرید کالا از فروشگاه مثبت پنج به همه افراد خانواده‌های برنده اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + ده =

دکمه بازگشت به بالا