وعده استاندار قزوین برای حل مشکلات شهرک عظیمیه

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: مشکلات عظیمیه با پیگیری مسئولان استانی  و همراهی دستگاه قضایی و سازمان‌های ملی در مسیر رفع و حل قرار گرفته و در کنار گاز رسانی، اتصال آب و برق هم در دستور کار قرار می گیرد تا از این منطقه انزوا خارج شود.

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی ، استاندار قزوین روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات گازرسانی فاز یک شهرک عظیمیه اظهار داشت: سال گذشته در دهه فجر بنا را بر این گذاشتیم که بیشتر از بریدن روبان و کلنگ زنی، برخی از مشکلاتی که با همگرایی دستگاه های اجرایی قابل حل است، انجام شود که بخش عمده‌ای از این اقدام شامل تعاونی های مسکن می شد.

وی افزود: یکی از پیچیده ترین مشکلات در حوزه تعاونی های مسکن مربوط به عظیمیه قزوین بود و در این زمینه اقدامات بسیار زیادی شد تا مجوزهای لازم اخذ شود.

اعلایی گفت: مشکلات عظیمیه با پیگیری مسئولان استانی و همراهی دستگاه قضایی و سازمان‌های ملی در مسیر رفع و حل قرار گرفته و در کنار گاز، اتصال آب و برق هم در دستور کار قرار می گیرد تا این منطقه از انزوا خارج شود.

استاندار قزوین با بیان این که به برکت دهه فجر این خدمت به مردم استان تقدیم می شود، اضافه کرد: به برکت چنین اقداماتی شاهد افزایش تعداد مسکن، افزایش درآمدهای شهرداری و نیز ایجاد فرصت‌های شغلی در شهر و استان قزوین خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا