پیام تبریک دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی به شهرداران تهران، مشهد و شیراز

به گزارش ریال نیوز،دکتر گشتاسب مظفری دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی در پیامی، انتخاب دکتر پیروز حناچی شهردار تهران را به عنوان همرئیس (Co-president)، دکتر محمد رضا کلایی شهردار مشهد را به عنوان معاون منطقه ای رئیس (Regional Vice-president) و  مهندس حیدر اسکندرپور شهردار شیراز را به عنوان عضو هیات مدیره (Board of Directors) در انجمن کلان شهرهای مهم جهان (Metropolis) تبریک گفت. در این پیام آمده است:

برای اینجانب موجب مسرت است که در نشست اخیر مجازی مجمع عمومی انجمن کلان شهرهای جهان که به میزبانی شهرداری گوانجو برگزار گردید، اعضای متروپولیس به تعهد و کارآیی سه نفر از شهرداران موفق کلان شهرهای ایران از جمله جنابعالی اعتماد نموده و شما را برای مشارکت در تیم رهبری و اداره این انجمن اتخاب نمودند. بر این باورم که شما بر اساس تجارب و توانمندی های خود، شایسته دریافت این رای اعتماد بوده اید و به یاری خداوند در ایفای این مسئولیت مهم، سربلند خواهید بود. 

اینجانب به عنوان دبیرکل AMF و به نمایندگی از تمام شهرهای عضو در کشورهای آسیایی و نیز به نیابت از همکاران خودم در دبیرخانه دائمی این سازمان در تهران، موفقیت و نقش جدیدتان در تیم رهبری متروپولیس را به شما و شهروندان خوب شهرتان تبریک می گویم. همانگونه که استحضار دارید متروپولیس یکی از  شرکا و همکاران کلیدی مجمع شهرداران آسیایی است و  این دو شبکه موثر دیپلماسی شهری، روابط دوستانه و به رو به رشدی با یکدیگر دارند که بدون تردید با این رویداد خوب، این روابط در راستای منافع کلان شهری های ایران و آسیا، تقویت خواهد شد.

به خوبی استحضار دارید که مجمع شهرداران آسیایی آرمان خود را “آسیا برای شهروندان: همگرایی برای زندگی بهتر” انتخاب کرده و برای تحقق این آرمان، وظیفه دارد با حمایت و مشارکت اعضای خود، به گسترش روابط و همکاری های فنی و تخصصی بین شهرها، شهرداران، شوراها و مدیران و متخصصان شهرهای آسیایی را یاری رساند.

مجمع شهرداران آسیایی با تقدیم بهترین احترامات، بار دیگر برای جنابعالی و شهروندان خوب شهر شما، سلامتی، موفقیت و سعادت پایدار آرزو می نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا