دستورالعمل ۱۹ بندی بانک ملی برای مقابله با کرونا

به گزارش ریال نیوز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی، به منظور مقابله با ویروس کرونا و حفاظت از کارکنان و مشتریان، دستورالعمل 19 بندی این بانک در همه واحدها عملیاتی شده است.
روابط عمومی این بانک از تمامی مشتریان درخواست دارد برای حفظ سلامت خود و سایر هموطنان و همکاری برای عبور سریعتر و سلامت از این بحران با کارکنان شعب درخصوص اجرای بندهای این دستورالعمل همکاری نموده و از هر گونه تنش و ایجاد استرس برای خود و دیگران اجتناب نمایند .
شایان ذکر است تنها راه عبور از بحران کرونا همدلی و همکاری مردم با تمامی موارد بهداشتی و ایمنی می باشد که از طریق نهادهای مربوطه ابلاغ می گردد و فراگیری بیماری سلامت کل جامعه را تهدید خواهد نمود.
متن کامل این دستورالعمل به این شرح است:
1. تمامی شعب از پرده نایلونی به صورت محافظ در باجه‎ها (بین مشتریان و کارکنان) استفاده نمایند.
2. با یک نوار قرمز حریم بین کارکنان پشت باجه و مشتریان مشخص شود.
3. تمامی خودکارها از پشت باجه‌ها جمع شده و فقط برای موارد اضطرار تعدادی خودکار به‌همراه پد الکلی جهت ضد عفونی کردن آنها در اختیار همکاران قرار گرفته یا خودکارها داخل ماده ضدعفونی کننده پشت گیشه قرار گیرند.
4. تمامی محیط شعبه اعم از گیشه‌ها، درب ورودی و دستگیره‌ها، دستگاه خودپرداز، دستگاه نوبت‌دهی، محل قرار گرفتن بروشور، موس و کیبورد و … بر اساس چک لیست مشخصی آخر وقت هر روز کاملا ضدعفونی شود. برای ضدعفونی سطوح از محلول وایتکس و آب به نسبت 1 به 9 و برای دستگاه‌ها نیز از افشانه‌های ضدعفونی استفاده شود.
5. دستگاه‌های آبسردکن داخل شعب جمع‌آوری شود.
6. از پذیرایی عمومی اجتناب شود.
7. قندها و خوراکی‌های باز بر روی میزها استفاده نشود.
8. همکاران جلوی باجه الزاما از ماسک و دستکش استفاده کنند. ادارات امور ملزم به تهیه و ارسال این اقلام هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا